0

Ostoskorisi on tyhjä

Usein Kysytyt Kysymykset testi

Miksi A&A Ruokakassi?

Aloitimme ruokakassipalvelun vuonna 2012, kun Kulosaaren kauppamme tie nousi pystyyn. Halusimme keksiä tavan palvella ihania uskollisia asiakkaitamme. Kassimme idea on sama kuin kauppojemme; molempien tehtävä on ilahduttaa ja inspiroida. Raaka-aineissa on lähiruokaa, luomua ja muita fiksuja juttuja kauppojemme hyllyistä. Yritämme aina lastata juuri sopivan määrän, jotta ruokaa ei tarvitsisi heittää roskiin. Ruokahävikki on ollut rakas vihollisemme jo ennen kuin sanasta tuli haippitermi. Haluamme olla aina askeleen edellä, niinpä meillä oli myös ensimmäinen vegekassi, ensimmäinen kala-kasviskassi ja ensimmäinen perjantaikassi. Mitä seuraavaksi? Onko sinulla ideoita?

Kenelle Ruokakassi-palvelu on tarkoitettu?

Kenelle vain! Ruokakassi sopii niin yksinasuvalle, pariskunnalle, perheelle, nuorille tai vanhemmille. Meillä on asiakkaita laidasta laitaan: yksi tilaa helpottaakseen arkeaan, toinen haluaa ulkoistaa kaupassakäynnin, kolmas hakee inspiraatiota ruoanlaittoon. Yksi asia on kuitenkin varma; me haluamme aidosti helpottaa asiakkaidemme elämää.

Miten tilaan?

A&A Ruokakasseja ja muita lisätuotteita tilataan osoitteesta www.antonanton.fi. Tilauksen voi tehdä kertaluontoisena tai kestotilauksena. Kun kassi on tilattu, saat tilausvahvistuksen. Sivuilla olevan asikastilin kautta on mahdollista tarkistaa omien tilausten tiedot ja tehdä uusia tilauksia.

Kestotilaus - mitä ja miten?

Voit nyt tehdä helposti myös viikottaisen kestotilauksen ruokakassille tai jollekin muulle valitsemallesi tuotteelle. Kun teet kestotilauksen, pystyt helposti oman asiakastilisi kautta laittaa tilauksesi tauolle tai peruuttaa tilauksesi milloin tahansa, muuttaa tilattavien tuotteiden määrää, vaihtaa tilattavaa tuotetta, päivittää toimitustapaa ja osoite- ja luottokorttitietojasi. Voit myös tilata lisätuotteita verkkokaupastamme ja lisäämme ne samaan toimitukseen.

Tehdessäsi kestotilausta, näet ostoskorissa ensimmäisen tilauksen toimituspäivän ja tulevat toimituspäivät löydät omalta asiakastililtäsi.

Miten voin maksaa?

Kertatilauksen voit maksaa seuraavilla maksutavoilla: Luottokortit, lasku, Mobile Pay, Verkkopankit (Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken).

Kestotilauksen voit tehdä luottokortilla ja samalla sitoudut siihen, että kestotilauksen ensimmäinen kassi veloitetaan välittömästi ja tilauksen yhteydessä annettua luottokorttia veloitetaan jatkossa viikottain, aina tilauksen aktivoiduttua.

Kuinka käytän alennuskoodin?

Jos olet saanut alennuskoodin verkkokauppaamme, voit lisätä koodin ostoskorissa ja alennus vähennetään ostostesi loppusummasta.

Miten kotiinkuljetus toimii?

Kotiinkuljetus tapahtuu aina tiistaisin. Kotiinkuljetusalue kattaa tällä hetkellä: Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kirkkonummi, Sipoo ja Porvoo. Jos toimitusosoitteesi on Helsingissä, Espoossa tai Kauniaisissa, voit valita kahdesta kuljetusajasta sinulle sopivamman: klo 15-18 tai 17-21 välillä. Jos toimitusosoitteesi on Vantaalla, Kirkkonummella, Sipoossa tai Porvoossa, toimitus tapahtuu klo 16-20 aikaikkunassa. Toimitusaikaikkuna tarkennetaan tekstiviestise noin yhteen tuntiin maanantaina ennen toimitusta. Ruokakassi kuljetetaan kylmäketjusta huolehtien kylmäautoilla. Jos et ole kotona toimituksen aikaan, soittaa kuljettaja antamaasi numeroon ja sopii siitä, voidaanko kassi esimerkiksi jättää ovellesi.

En saanut tekstiviestiä toimitusajasta, miten toimin?

Jos et ole saanut tekstiviestillä ilmoitusta ruokakassin arvioidusta toimitusajasta toimitusta edeltävänä iltana, olethan yhteydessä: ruokakassi@antonanton.fi

Mitä tarvitsen kotoa?

Oletamme, että kotoasi löytyy perusjutut kuten suolaa, pippuria, öljyä ja voita. Lähetämme aina reseptit sinulle etukäteen ja muistutuksen siitä, mitä tarvitaan kotoa ennen kuin kassi toimitetaan. Perusmausteita, joita resepteissä käytetään ovat mm. suola, mustapippuri, valkopippuri, timjami, paprikajauhe, kaneli, curry, inkivääri. Lisäksi kotoa tarvitaan vaihtelevasti: voi, oliiviöljy, rypsiöljy, kasvisliemi, soijakastike, hunaja, sinappi, etikkaa.

 

Puuttuiko tuote / oliko tuote virheellinen?

Mikäli A&A Ruokakassi tai muu tilattu tuote on vioittunut, puutteellinen tai vääränlainen, ilmoitathan asiasta meille välittömästi.

Teethän ilmoituksen viallisesta tuotteesta kolmen päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Me korvaamme miellämme aiheutuneen vahingon ja sovimme siitä suoraan kanssasi tapauskohtaisesti.

Ilmoitukset virheistä: ruokakassi@antonanton.fi

Minulla on teknisiä ongelmia. Mistä saan apua?

Laita meille sähköpostilla lyhyt kuvaus ongelmastasi: ruokakassi@antonanton.fi ja me palaamme sinulle asiaan mahdollisimman pian vastausten kera!