Nauti hyvästä ruoasta Ruokakassilla!

Ostoskorisi on tyhjä

Tiedote 28.4.2021

huhtikuu 29, 2021

anton&anton kruununhaka ruokakauppa tiedote

Anton&Anton Kruununhaka suljetaan koronan vietyä kahvila-asiakkaat, mutta valmisruokien ja ruokakassien kasvu jatkuu vahvana

Anton & Anton Kruununhaka remontoitiin kaupasta kauppakahvilaksi syksyllä 2019. Toimitusjohtaja Andrea Hasselblatt kertoo, kuinka korona pani suunnitelmat uusiksi:

”Remontin aikaan ajateltiin, että Kruna eläisi asiakkaista, jotka jäävät sinne istumaan ja uusi konsepti otettiin Krunassa ilolla vastaan. Maali oli tuskin ehtinyt kuivua, kun koronarajoitukset astuivat voimaan. Tämä päätös ei missään nimessä ollut helppo. ”

Anton & Anton Ullanlinnan remontti kauppakahvilaksi oli tilan asettamista rajoitteista johtuen Kruununhakaa vähäisempi. Ullanlinnassa konseptiuudistuksen jälkeen päivittäisiä ruokaostoksia ja kaupungin parasta graavilohta ostetaan ihan kuten ennenkin. Niinpä Ullanlinnassa voidaan jatkaa kohti normaaliolojen palautumista.

”Olemme iloisia siitä, että Ullanlinnalla on suuri määrä vakioasiakkaita, jotka pitävät meidät kiireisinä, vaikka kahvilapöydät ovatkin nyt tyhjinä”, kiittelee Hasselblatt.

Koronasta huolimatta, Anton & Antonilla on vahva kasvustrategia ja koronan myötä tulevaisuuden suuntaviivat ovat kirkastuneet. Yrityksen tähtäin on kasvaa markkinajohtajaksi premium-valmisruoassa. Välietappeina on tänä vuonna 100 myyntipistettä lähialueilla ja kolmen vuoden päästä valtakunnallinen jakelu. Kauniita ja laadukkaita annoksia myydään K-kaupoissa, S-ryhmässä ja mm. Clarion Hotellissa.

Kun ravintolat ovat olleet kiinni, valmisruokien ohella myös verkossa myytävien A&A Ruokakassien kysyntä on kasvanut huomattavasti. Kasvua tulee etenkin sesonki- ja B2B-kasseista, jotka ovat tuplanneet määränsä joka vuosi siitä lähtien, kun ensimmäinen jouluruokakassi laadittiin vuonna 2016. Ruokakassiliiketoiminta on kokonaisuudessaan kasvanut usean vuoden ajan 30 - 40 % vuosivauhtia. Korona aiheutti liiketoimintaan väliaikaisen jopa 400 %:n kasvupiikin, jonka jälkeen kasvu on tasaantunut ja jatkunut vahvana.

Anton&Antonin Ruokakassi onkin vastaus myös niille monille kruununhakalaisille, jotka ovat esittäneet toiveensa toiminnan jatkamisesta.

”Teimme vuosien varrella Kruununhaassa lukemattomia uudistuksia, koska meillä oli tiivis suhde vakioasiakkaisiimme ja halusimme jatkaa heidän kanssaan. Mutta onneksi meillä on Anton & Anton Ruokakassit. Ne tuovat ruokafilosofiamme mukaisen hyvän ruoan arkeen ja juhlaan suoraan kotiovelle.” kertoo Hasselblatt.

LISÄTIETOJA:

Johanna Izarra, liiketoimintajohtaja/kaupat,johanna.izarra(at)antonanton.fi, +358 50 464 5461
Andrea Hasselblatt, toimitusjohtaja,andrea.hasselblatt(at)antonanton.fi, +358 40 191 9424

Tuoreet raaka-aineet ja herkulliset reseptit kotiovellesi? Ruokakasseissamme on viikoittain vaihtuvat reseptit. Voit kokeilla ja tehdä kertatilauksen tai tulla asiakkaaksemme tekemällä jatkuvan tilauksen. Ruokakassi toimitetaan tiistai-iltaisin.

Tutustu ruokakasseihin

Jätä kommentti